mandag 29. september 2008

Hverdagens dårlige samvittigheter

I butikken: Å nei, glemte å ta med plastpose hjemmefra
Ved postkassa: Huff, må få satt opp lapp med nei takk til reklame
På jobb: Flytter disse "må få gjort" punktene til neste uke. Igjen!
Søndag: Burde vært i skogen, det er jo så fint vær.
På kjøkkenet: Vet jeg burde satt i proppen og tappa vann, men det føles så mye enklere å vaske en og en ting
I treningsstudio: Nå skal jeg begynne å trene styrke på mage og rygg hver dag. Uka etter: Har visst ikke gjort noe styrketrening siden sist
I sofaen forran tv'n: Ups, der var visst hele sjokoladen borte
I butikken: Burde laget ordentlig middag, men Fjordlands er jo så godt og enkelt

På tide med revolusjon. Jeg vil ta den gode samvittigheten tilbake.

Ved postkassa: Hurra, brev og spennende reklame
På jobb: Fy søren så mye jeg har fått gjort i dag
Søndag: Så fint med sol! Fin anledning til å gå en liten tur i slottsparken og ta en lang pause på Åpent bakeri etterpå
På kjøkkenet: Så flink jeg er som tar oppvasken med en gang
I treningsstudio: Nå kan jeg ha god samvittighet i en uke
I sofaen forran tv'n: Nam, sjokolade er jammen godt
I butikken: Tenk før i tiden, da fantes ikke ferdig mat. Det må ha vært tungvint det.

Ingen kommentarer: