mandag 27. oktober 2008

At fire uker kan virke så lenge

Jeg er på diett. Jeg er lei diett!! Gå inn på en hvilken som helst kiosk og jeg kan love deg at du finner maks ti varer som ikke inneholder melk, mel, egg eller banan.

O herlige hvetebolle, nydelige kalde melk, smakfulle eggerøre og søte banankake, velkommen tilbake til mitt liv. Vi har vært 4 uker fra hverandre. Uker med mye tid brukt i matbutikk, lesing av uendelig mange innholdsfortegnelser, fristelser i fleng og ikke minst salater i ensomhet.. Jeg har vært gjennom utallige oppklaring samtaler om min ustabile tarm til kjente og ukjente. Jeg har motstått eplekake, boller, pizza. Hamburger, kakao, lasagne, kaffe latte og ost!!

Nå er det snart slutt. Om bare noen dager skal vi gjenforenes. Jeg håper det er for bestandig!

1 kommentar:

Magnhild sa...

Huff, dette hørtes kjipt ut, Maja. Har du funnet ut ka du ikkje kan spise?